Nákupní košík je prázdný.

0 položek
Celkem:
0,00 Kč
Vstoupit
0 položek (0,00 Kč)
 
 
0,00 Kč (0 položek) vstoupit do košíku
Novinky a akce e-mailem
Chcete od nás dostávat novinky přímo na svůj e-mail?
Informace o nákupu
Novinky
Už zase fungujeme!

Po vánoční pauze jsme již eshop znovu otevřeli a zase fungujeme na 100%. Do nového roku přejeme všem našim zákazníkům vše nejlepší a hlavně hodně radosti s dárky, které pobaví a...

více
Dočasné přerušení prodeje

Děkujeme všem našim zákazníkům za celý rok 2015 a za velmi úspěšnou vánoční sezónu. Eshop je nyní uzavřen a objednávky začneme přijímat zase až v Novém roce. Děkujeme za pochopení a...

více

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Úvod REKLAMAČNÍ ŘÁD

Práva kupujícího vyplývající z odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího, uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese: Pekárenská 2, Praha 4, 14100

Záruční doba na zboží je 24 měsíců a prodlužuje se o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě.


Postup v případě reklamace zboží:

Kupující může uplatnit reklamaci jedním z uvedených způsobů:

  • poštou na adrese: Petr Muladi, Fungift, Pekárenská 2, Praha 4, 14100
  • po předchozí domluvě osobně na adrese: Fungift, Pekárenská 2, Praha 4, 14100

Kupující při reklamaci doloží:

  • doklad o koupi zboží - faktura (fakturu je možné zaslat v elektronické podobě na náš email: info@fungift.cz)
  • reklamované zboží s veškerým příslušenstvím
  • popis reklamované závady a způsob jejího vzniku

Kupujícímu je následně vyhotoven doklad o přijetí zboží do reklamace a je buď předán osobně, nebo zaslán elektronickou poštou.


Odpovědnost prodávajícího za vady se nevztahuje na:

a) věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána
b) opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním
c) použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím
d)  vyplývá-li to z povahy věci.
e) zakoupenou věc, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil


Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne přijetí reklamace.

 

Pokud se Vám zboží nějakým způsobem pokazí, doporučujeme nás nejprve kontaktovat emailem na adrese info@fungift.cz. S reklamací Vám poradíme a mnohdy samotnou reklamaci vyřešíme rychleji a jednodušeji k Vaší plné spokojenosti.

Upřesňující informace ohledně reklamace naleznete v článku 7 Obchodních podmínek pro eshop Fungift. V případě jakýchkoli dotazů nebo nejasností nám napište na email: info@fungift.cz

Ve Frýdku-Místku dne 1.4.2015