Nákupní košík je prázdný.

0 položek
Celkem:
0,00 Kč
Vstoupit
0 položek (0,00 Kč)
 
 
0,00 Kč (0 položek) vstoupit do košíku
Novinky a akce e-mailem
Chcete od nás dostávat novinky přímo na svůj e-mail?
Informace o nákupu
Novinky
Už zase fungujeme!

Po vánoční pauze jsme již eshop znovu otevřeli a zase fungujeme na 100%. Do nového roku přejeme všem našim zákazníkům vše nejlepší a hlavně hodně radosti s dárky, které pobaví a...

více
Dočasné přerušení prodeje

Děkujeme všem našim zákazníkům za celý rok 2015 a za velmi úspěšnou vánoční sezónu. Eshop je nyní uzavřen a objednávky začneme přijímat zase až v Novém roce. Děkujeme za pochopení a...

více

FAQ

Úvod FAQ

Jak mohu zboží zaplatit?

Zaplatit zboží můžete předem BANKOVNÍM PŘEVODEM na náš účet u Fio banky. Další možností je DOBÍRKA, kdy za zboží zaplatíte při převzetí pošťákovi nebo kurýrovi. Dobírka se platí v hotovosti, pouze v případě kurýra můžete za zboží zaplatit i platební kartou.

 

Jakým způsobem doručujete zboží?

Zboží zasíláme českou poštou nebo na pobočky Zásilkovny, podle toho, jakou dopravu zvolíte při objednávce. U české pošty můžete zvolit Doporučený balík, Balík do ruky nebo Balík na poštu.

 

Kolik zaplatím za dopravu?

Za dopravu zaplatíte podle toho, jakou dopravu si vyberete. Nabízíme celkem čtyři druhy dopravy a každá má jinou cenu. Na ceny se můžete podívat zde, nebo se vám zobrazí v košíku po vložení zboží.

 

Platím zvlášť balné?

Ne, balné je již zakomponováno do ceny přepravy.

 

Jak dlouho budu čekat na zboží?

Jelikož máme vlastní sklad, expedujeme zboží co možná nejdříve – nejčastěji následující pracovní den po objednávce. Ve výjimečných případech může být zboží zasláno až druhý pracovní den v závislosti na nenadálých okolnostech.

 

Máte prodejnu, kde si můžu zboží zakoupit?

NE, bohužel prodejnu nemáme. Celý eshop provozujeme nízkonákladově a jsme tak schopni zajistit pro vás nejlepší ceny na internetu.

 

Mohu si zboží vyzvednout osobně?

Ne, v tuto chvíli osobní odběr zboží neumožňujeme.

 

Učinil jsem u Vás objednávku, ale nepřišel mi potvrzovací email. Co mám dělat?

Nejprve zkontrolujte svojí emailovou schránku, jestli není přeplněná. Pokud je v pořádku, zkontrolujte, jestli Vám potvrzení objednávky nespadlo do spamu. Jestliže se ani toto nestalo, napište nám na email: info@fungift.cz a uveďte, že jste učinili objednávku a nebylo Vám doručeno potvrzení. Také napište, na jaké jméno byla objednávka vytvořena a co jste si objednali. Neprodleně Vás budeme kontaktovat a vše rychle vyřešíme.

 

Když se mi zboží nebude líbit, mohu jej poslat zpátky?

Ano, do 14 dnů od obdržení zboží můžete odstoupit od kupní smlouvy. Pokud se rozhodnete zboží vrátit, informujte nás o tom nejlépe emailem. Přestože můžete vrátit zboží bez udání důvodu, budeme rádi, pokud důvod uvedete. Pomůžete tím nám i dalším zákazníkům.

 

Jakou poskytujete na zboží záruku?

Na zboží je poskytována záruka 2 roky. Záruka se však nevztahuje na běžné opotřebení, nebo vady způsobené nesprávným používáním.

 

Co když přijde dárkem poškozený?

Díky našemu pečlivému balení objednávek by se tato věc neměla stávat, ale pokud by se to náhodou stalo, určitě nás kontaktujte na email: info@fungift.cz. Celou věc co nejdříve vyřešíme. 

 

Máte vše skutečně skladem?

Máme vlastní sklad a skladovou dostupnost produktů průběžně upravujeme. Naprostou většinu zboží máme skladem v dostatečném počtu. Pokud by se náhodou stalo, že objednáte něco co už skladem nebude, budeme vás obratem kontaktovat.